کورد گرافیک

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

اطلاعیه! لطفا همه فالورا بیان

سه شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۴۹ ب.ظ

سلام

دوست دارم باهاتون آشنا شم

من هایا ام، البته تو بیان منو به شیما میشناسن

هرکدوم که دوست دارین صدام کنین

......

من یه وبلاگ دیگه دارم که درباره سریال های کره ای و کیدراما آپدیتش میکنم

خوشحالم میشم به اونجا هم سر بزنین 👇

https://yooan.blog.ir/

......

خب دوستان لطفا خودتونو معرفی کنید

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۳۱
هایا

نظرات  (۳)

۰۲ تیر ۰۱ ، ۱۶:۰۸ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

هاییی شیماا

من سوهی ام 

پاسخ:
سلام عزیزم
خیلی خوشبختم گلم
۰۲ تیر ۰۱ ، ۱۷:۰۷ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

*-*

همچنین گلم

پاسخ:
♥😘
۱۹ مرداد ۰۱ ، ۲۳:۵۸ 𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵💕👻

هایی شیما!

نایس تو میت یو :)))))

پاسخ:
سلام عزیرم
منم همینطور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">